joi, 14 august 2014

Cât îmi lipseşti


Sprincenatu Dan







Pe retina sufletului mistuit de dor
păstrez cu sfinţenie momentele unice
petrecute în catedrala iubirii,
mi-e dor de ochii tăi pătrunzători,
de sărutările furate sub
privirile stelelor visătoare


Acum pe ecranul minţii
se derulează un film ameţitor;
iubito facem dragoste
pe un câmp de flori,
îmbătaţi de miresme
ascultăm îmbrăţişaţi
cântecul minunat al greierilor anonimi,
o domoală adiere de vânt
ne răcoreşte trupurile aprinse


Cu gura flămândă-ţi sorb buzele fierbinţi
sânii îmi dau fiori când îi ating
căldura din privirea ta albastră
îmi încălzeşte inima vrăjită.
o magic vis din nopţile astrale
de n-ai avea nicicând sfârşit!


În lipsa ta înger diafan
mă înfrăţesc cu poezia,
cât îmi lipseşti iubire,
dorul de tine imi străpunge

sufletul atât de trist..






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu