vineri, 8 august 2014

Dintr-o dată ...



Sandu Alrox








Poate în altă viață te-am cunoscut
Poate mi te-am imaginat în gândurile mele
Poate că în inima mea, te-am avut întotdeauna ...


Tăcere ta îmi ţine companie
Zambetele tale îmi dau bucuria de a trăi
Cuvintele tale mi-au dat încredere ... emoţii ... afecţiune ...


Fără prea mult, dar în cazul în care, deși ...
am deschis ușa inimii mele, arătându-ţi
imediat întunericul pe care-l am în interiorul ...


Cu tine în fiecare zi des-creşte
în fiecare zi, suntem gata de a ne împăca cu noi înșine
în fiecare zi, ne confruntăm în viaţă cu iubire şi cu indecizie ...


Dintr-o dată ...
Viețile noastre s-au întâlnit din întâmplare
și eu te-am ales ... pentru că știam că ... mi-am imaginat ... speram ...
tu eşti diferită de toate ... pur și simplu, specială ...


Eşti mai mult decât asta ... eşti mai mult decât în speranţele mele ...
mai mult decât în visele mele ...
Eşti acel soare ce azi patronează

inima mea conferindu-i bogăţie şi fericire.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu