vineri, 8 august 2014

Ești tu


Sandu Alrox








Ești tu!
Floare dulce, mă gândesc la tine,
doar la tine, mereu la tine,
tu ce domnești în gândurile mele!
Ești tu ... iubirea mea
ce dai sens zilelor mele.
Ești tu
care cu ironia ta dai un sentiment de bucurie vieții mele.
Ești tu
care cu bizara ta gelozie dai o strălucire în plus.
Ești tu
care cu a ta dulceață, mă faci de zahăr.
Ești tu
care cu sărutările tale mă trimiți la al noulea cer!
Ești tu
care cu privirea ta mă încurajezi.
Ești tu
care cu buzele tale mă atragi precum ochiul furtunei.
Ce m-aș fi facut dacă nu ai fi fost acolo?
Știu doar că ești totul pentru mine!
Ești tu
elefantul meu de plus, care, la vederea ta, inima mea bate nebună.
Ești tu, care te faci adorată în fiecare zi.
Ești tu
care te faci răsfățată în fiecare minut mai mult.
Ești tu
care m-ai făcut să-ți iubesc chiar și defectele.
Ești tu
unică in tot!
Ești tu
comoara mea pentru totdeauna!
Ești tu pe care o recunosc dintre mii și mii!
Ești tu
ce ai cucerit întreaga mea inimă.
Ești tu
pe care o iubesc cu toată ființa mea!

Ești tu ... iubirea vieții mele! 



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu