vineri, 15 august 2014

GÂNDURI


Lili C. Bernini







E noapte iar... doar vântul îl aud cum bate


Şi a adus cu el atîtea gânduri


Ce le-a lăsat aici în noapte


Pe toate împrăştiate.


Atîtea gânduri ce aşteaptă un răspuns


Dar ştiu că trebuie să am răbdare,


De pot... să încerc, să le descurc.


Şi lacrimile care-mi cad, aş vrea să pot


Să le îngheţ, să fac din ele un gheţar


Şi să rămână aşa pe veci.


Sânt gânduri despre tine, despre iubirea noastră


Şi despre tot ce simţi, şi vreau să cred în tine


Şi vreau atât să nu mă minţi.


Aş vrea să fii acum o poză într-o carte


Să o deschid, să te privesc, iar tu


Să-mi dai răspuns la toate.


Aş vrea să fii aici cu mine


Să-mi ţii capul în palmă,


Şi să îmi spui că va fi bine


Iar gândurile mele să adoarmă.


Şi vântul care bate încă cu putere


Să-mi ia aceste gânduri


Să le arunce în noapte


Să nu mai simt nimic, nici o durere.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu