vineri, 8 august 2014

Înger fără de iubire


Loredana Viţelaru Nicoleta




Atât de mult credeam că-mi eşti iubire,
şi-atâtea vise am zidit în infinit,
un chip de înger, cu ochii fericire
aşa tu arătai când te-am privit.


Aveai atâtea constelaţii împrejur
şi mii luceferi, mulţi prea mulţi erau,
credeam că eşti un sfânt cu suflet pur
dar demonii iubirii, în ochii tăi luceau.


Sărutul morţii l-am simţit întâia oară
când braţele iubirii tale m-au cuprins,
credeam că-i dragostea acelei nopţi de vară
cu stele-n ochii tăi ce le-am aprins.


Cu sete mi-ai băut şi ultima suflare
muşcând din trupul meu cu zâmbet otrăvit
sărutul morţii mi l-ai dat ştiind că doare
doar mie, pământeană care te-a iubit.


Acum rămâi doar înger fără de iubire
cu stropi de mir din dragostea primită,
un trup fără de suflet, doar în amintire
ce viaţă tu i-ai luat cu gură otrăvită.


Să nu te-ntrebi de flăcări ard în tine
şi nici de stele nu se-aprind în ochii tăi,
e doar tăcerea ce-a rămas dintr-o iubire

în beznă ce-a lăsat în ochii mei. 




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu