sâmbătă, 2 august 2014

Iubindu-te și ...


Sandu Alrox








Iubindu-te și plângând,
nu există nici o iubire în care nu trăiește un strigăt!


... iubindu-te și privind la tine,
pentru a mă pierde în ochii tăi și să nu mă mai întorc!


... iubindu-te și visând la tine,
pentru a fi cu tine, chiar și în fantezie!


... iubindu-te si vorbind cu tine,
să-ţi spun în câteva cuvinte ceea ce vrea inima să-ţi șoptestească!


... iubindu-te şi atingându-ţi faţa,
pentru a vedea daca eşti un vis sau realitate!


... iubindu-te şi furându-ţi un sărut,
pentru a fi aruncat în paradis!


... iubindu-te şi ţinând la tine,
pentru minunile pe care le-ai făcut în viața mea!


... iubindu-te şi având încredere,
să merg cu ochii închiși, mereu la mare înălţime!


Iubirea ... este totul,
totul mă conduce înapoi la tine!


... iubeşte şi trăieşte
pentru a da sens vieții mele!


Iar pentru mine,
tu, dragostea mea
însemni un infinit ...



Te iubesc cu toată ființa mea.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu