duminică, 10 august 2014

Mama


Sandu Alrox




Îţi dedic un gând ...
viața este un mister de iubire
care este dezvăluit
când iubeşti ...


Fă-o mereu, fără să te gândesti ...
fă-o mereu cum ştii tu.


Iubirea te face să zbori ...
dincolo de tot, dincolo de orice frică ...


Ca dragostea mea pentru tine, mamă.


Este frumoasă și imensă inima ta,
cum e dragostea ta pentru familia ta,
loialitatea, bunătatea ta
și modul tău cum să-ți trăiești viața.


Răbdarea ta
a avut o semnificație profundă,
de multe ori ascunsă
în vibrațiile tăcerilor tale
dar conștienta de angajamentul tău
de a fi mereu prezentă.


Mi-ai oferit mereu
mâna ta sigură,
trecând peste mii de dezamăgiri
pe care alegerile mele
ți le-a provocat.


Desenez în mintea mea
cea mai mare inima
și ți-o voi da
prin gândurile mele.


Acolo unde tăcerea este sufletul în toate,
unde cerul merge la inimă
devenind univers,
unde o lacrimă curăță sufletul,
unde vântul se oprește și nu mai există nimic,
unde momentul este eternitatea ...
acolo dragostea mea pentru tine va rămâne.


Iartă greșelile mele,
ce ți-au adus durere.


Şi să știi că dragostea mea pentru tine
va fi mereu aici, în inima mea.


Cu fiecare pas, ce-l voi face,
vei fi acolo,
în viață mea.


Prezența ta iubitoare
îmi dă siguranţă



Te iubesc atât de mult - Mamă !



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu