marți, 12 august 2014

Suflet pereche


Shanti Nilaya







Ni-s ochi-nrourati de-aceleasi ape,
Pe buze ne- nfloresc aceeasi maci;
Sclipiri de lacuri ,…revarsari sub pleoape…
Dar tie-ti sta mai bine…, fiindca taci!


Pe-obraji, si eu si tu purtam roseata,
Ne duelam in scrisuri de razboi;
Traim , visam, iubim de dimineata…
Primul ranit e …unul dintre noi !


Slobozi din literele ce mi-s dragi,
Prin juxtapuneri , judecati de Cer;
As vrea sa nu mai fiu, sa nu mai tragi
La zid cand sunt …Sau sa ma mistui, sper…


Ma uit sa vad daca mai sunt intreaga,
Si daca nu lipseste… careva,
Cum suntem unu-n lupta,sa-nteleaga
si mintea ta, si poate…mintea mea!


Raspunsul meu e vuiet si furtuna,
Ce-ar scoate radacini ca de copac!
Ni-s ochi-nrourati sub ploi de luna…
Dar, mie-mi sta mai bine…, fiindca tac!


E miezul noptii, si privesc aiurea…
Fara sa stiu, spre tine brate-ntind,
Iar Dumnezeu ma binecuvanteaza;

Cu ingeri albi…ar vrea sa te cuprind!





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu