duminică, 7 decembrie 2014

Numai vântul ştie…


Sandu Cătinean







Numai vântul ştie, ce şi cum să scriu

Că de n-ar fi vântul, aş fi bard pustiu

Dar cu mine vântul, frate mare este

Şi când vrea poeme, iute-mi dă de veste…

Vântul mă alintă, când se înserează

Printre ramuri fine, dorul mi-l distrează

Se strecoară-adesea, printre flori de fum

Iar de am durere, vântului îi spun !

Dacă vreo poveste, cânt îndurerat

Numai vântu-mi vine, seara pe-nserat

Uneori îmi cântă, pe la geamul meu

Dacă-i frig sau ceaţă, suflă şi el greu

Eu aştept cuminte, cu veioza-aprinsă

Iar de-mi bate-n geamuri, ţin o mână-ntinsă…

Încă din pruncie, ne cunoaştem bine

Chiar de-l strig în şoaptă, tare iute vine…

De ce-mi cântă lira, moale sau zglobie ?

De ce-s trist şi singur ?... Numai vântul ştie !…













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu