vineri, 5 februarie 2016

Lecţii de dragoste

Liliana Trif










- Mi-ai oferit o noapte de răsfăţ
În patu-nsângerat de trandafiri,
Dar, vezi, mai am atâtea să învăţ...
Când îmi deschei rochiţa, mă respiri,
N-am aer şi te simt alunecând
Pe pântec, gura ta-i un rug aprins
Strivindu-mi gura... Te-am trăit în gând
De-atâtea ori, iubite, te-am respins,
Dar azi mai mult ca-n alte nopţi te chem
Să mă înveţi al dragostei supliciu
Şi binecuvântare, şi blestem...
M-ai răsfăţat, mai vreau acest deliciu!
- Mi-ai oferit un strop de absolut
În noaptea-n care-mi înmuiam penelul
În călimara unde mi-au crescut
Pe buze aripi, penetrând castelul
Misterelor am regăsit un vis
Pe care l-am trăit doar în poeme,
Deși un loc sub sânul stâng, promis,
Aveam în ciuda multor anateme,
C-am învățat să cucerim în doi
Redute interzise, alfabetul...
Te-am respirat profund când amândoi

Am luat, iubito,-n dragoste brevetul.




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu