sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Gânduri printre rânduri

Adriana Achihaei Botez










Privesc uneori în urmă în parfumul
nopţii sub adierile vântului
ghemuită într-un colţ al şezlongului
Îmi pun multe intrebări în legătură
cu tine iubite. De ce?
De ce tocmai acum atât de
târziu ai apărut? Mi-ai sedus gândurile,
mi-ai sedus inima,
M-ai sedus din cap până-n picioare,
Ai apărut ca un magnet fierbinte
din galaxie răscolindu-mă
în toată fiinţa mea
Dându-mi speranţe si visuri
Nu-i prea târziu? Nu mai sunt o copilă
şi totuşi mă simt copil.
Sunt jucauşă, veselă şi plină de dorinţe,
Doamne, ce păcat! Păcătuiesc cu gândul
şi visez, vrute si nevrute.
Mă mai trezeşti cu câte o poezie pe
care mi-o dăruieşti. Îmi spui multe şi cel
mai important este cuvântul, te iubesc!
Si totuşi simt aşa o nelinişte şi gândesc:
,,de mâine.. n-am să mai iubesc!,,
Voi deveni foarte serioasă, sobră
şi nu mă voi uita la tine.
Dar pot? Nu pot! Si uite aşa îmi
trag palme privindu-mă în oglindă

şi-mi spun: Revino-ţi, Adriana!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu