luni, 14 decembrie 2015

Arcade înflorite

Angelina Nădejde









Grădina sufletului meu e veşnic înflorită
Poartă parfum de iasomii în lacrimi miruită,
În poartă-i stau umili străjeri să vă arate drumul
Prin labirinturi cu tăceri şi umbre cu duiumul.





Dar uneori trec în galop prin macii încă-n floare,
Sălbatici cai fără de şei călcând la întâmplare,
Petalele devin pe loc o mare sângerândă
Fără de maluri şi-n furtuni, speranţele se-afundă.





Când ploi răzleţe cu-amintiri îmi umezesc ţărâna
Cu mirul dragostei mă spăl şi se închide rana
Şi-atunci arcade-ntregi de dor se-mbracă-n trandafiri
Iar eu colind prin văi pustii sau munţi de regăsiri.





De bucurii mă împânzesc pun strai de sărbătoare,
În crini doar albi, imperiali, stamine de candoare,
Deschid zăvoare spre iubiri şi vă primesc în tindă
Şi-oricine vrea poate privi, în sufletu-mi oglindă.





Şi vă invit pe căi de vers să-mi tălmăciţi trăirea
Descoperind boboci timizi ce-aşteaptă înflorirea,
Atât vă rog, să nu-mi striviţi petale de lumină
Când sufletul, doar pentru voi, se-mbracă-n crinolină!




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu