marți, 29 decembrie 2015

Fascinaţia Visului


Maria C. Maria Ciumberică









Inima mea – sfâşiată de durere
cere-n tăcere
să fie mângâiată, ascultată
şi purtată
de aripa Vântului,
pe geanaTimpului,
până la Palatul de Cleştar,
unde-i Meşter-Făurar




Sufletul meu. Vrea să-i spună:
Noapte Bună?!
Nuuu! Că... din Zori–călător,
arzând de dor,
biet mugur orb,
se mistuie-n colb,
să-şi afle hodina,
s-aducă Lumina




în Viaţa-mi brodată cu-amar.
Din acest coşmar,
trupul meu, de vlagă sleit
să nu sfârşească subit.
Nici să abdice.
Să se ridice
cu mult deasupra tuturor.
Să poruncească vântoaselor




blestemul să desfacă,
în Zâne să se prefacă
şi să străjuiască
să se împlinească:
Lumea mea,
Visul meu,
Gândul meu,
Voinţa mea,
Credinţa mea




să nu mai fie prinse
- nici măcar atinse –
de ruină.
În Lumină
să merg mai departe

... către Eternitate.



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu