duminică, 27 decembrie 2015

Tu imi raspunzi in vise


Loredana Nicoleta Vițelaru







îmi aleg cuvinte, să îți scriu pe noapte
și brodez lumina, vizelor târzii,
cu aceleași vorbe, ce-mi scăldai în șoapte
trupul meu timid, cu buze sidefii.


ți-aș vorbi de mine, sau de noi de-atunci,
ți-aș mai spune poate, că îmi este dor.
porți de cer deschizi, cu săruturi dulci
când pe gură-mi lași, și pe sân fior.


rătăcești prin mine, îmi culegi tăceri
mă dezbraci de gânduri, și-mi citești din noi
în iatac de frunze, strigă noi plăceri
pe hotar de noapte, suntem amândoi.


iar și iar mă pierd, printre rânduri ,stele
ce în ochii tăi, cu vrajă mă cuprinzi,
un miraj mă fură, simt brațele tale,
ce să-ți scriu iubite? cu-al tău glas m-aprinzi.


picături de clipe, cern și se așează
pe fereastra nopții, chipul tău, pictând
din scrisori trimise, pe dantel-albastră
tu-mi răspunzi în vise, trupul meu iubind.


inima îmi bate, chemarea ți-o aud
albastru-strângi la piept, de parcă eu aș fi,
uit ce vreau să-ți spun, dorul e prea mult

dar îți scriu iubirea, ce-ți port, pe cer de zi.



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu