joi, 17 decembrie 2015

ZBOR FRÂNT


VALENTINA GRAUR LĂZĂRENCU








Când mi-am depozitat durea-n pumn,
Storcând-o de o grea sinceritate,
Am mai găsit puteri, să le adun
Şi să le-arunc, atunci, din piept pe toate.



Şi m-am lansat în zbor necruţător,
Cu áripe bătânde, pân’la sânge,
Cu sufletul, trecut prin abator,
Şi cu dorinţa-mi aprigă, de-a-nvinge.



Dar, am pierdut o aripă pe-ntinsuri,
Care s-a rupt, ducând inima mea,
În sfinte taine şi în veci de-apusuri,
Şi-n care îmi lipsea prezenţa ta.



Eu nu te-am cucerit în bătălie,
Nici nu te-am căptuşit ca pe-un trofeu,
Nu eşti reduta mea de vitejie,
Nici nu te-am recrutat ca pe-un Orfeu.



Dar, fără tine, zboru-mi este frânt
Şi cântu-mi este cânt, pe jumătate,
Scris cu durerea pusă în cuvânt
Şi cu iertarea patimii uitate.



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu