miercuri, 3 aprilie 2013

Coltul lui Dana (3)

Dana



Pateuri cu ciuperci, cascaval si ceapa caramelizata


Ingrediente:

 - o punga de ciuperci congelate
 - cascaval
 - un pachet de aluat de foietaj
 - 2 cepe rosii
 - ardei
 - vin alb si rosu
 - un ou
 - patrunjel si cimbru verde




Mod de preparare:
Am tocat legumele si le-am calit in ulei de masline.
Am turnat putin vin alb pentru aroma si le-am lasat sa fiarba
la foc mic pana s-a evaporat tot lichidul, apoi le-am sarat si
piperat.

Dupa ce s-a decongelat, dintr-o parte a aluatului am taiat
patrate de aproximativ 10 cm si din celalalta,
fasii de 1 cm cu care am facut marginile pateului.
O parte le-am umplut cu ciuperci, iar cele pentru cascaval
le-am lasat goale.

Le ungem marginile cu ou batut si le coacem 25-30 minute la 180 grade.

Peste pateurile goale am pus cateva felii de cascaval si
le-am lasat in cuptorul stins, dar inca cald ca sa se topeasca.
O ceapa rosie am taiat-o rondele i am prajit-o in ulei și
la foc mic timp de 3-4 minute pana devine sticloasa,
amestecand des sa nu se arda.

Am turnat peste ea putintel vin rosu, am presarat zahar
si le-am mai lasat pe foc incă 5 minute amestecand
continuu pana se caramelizeaza.

Pateurile cu ciuperci le-am ornat cu cimbru proaspat
si cele cu cascaval cu ceapa caramelizata.

O minunatie!

Sa aveti pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu