sâmbătă, 6 aprilie 2013

Pentru reschimbare

Sandu Alrox


O femeie se intoarce acasa si-si gaseste sotul in pat cu o femeie tinara si frumoasa
  - Porc gretos ce esti, zbiara sotia, cum ai putut sa-mi faci una ca asta?, eu sunt o sotie fidela, mama copiilor tai, te las imediat, divortez"
  - Lasa-ma un moment sa-ti explic ... zice barbatul
  - Bine - zice sotia - orisicum acestea sunt ultimele vorbe ce le mai ascult de la tine




Si barbatul zise:
- Intram in masina, ca sa ma intorc acasa si a venit tinara aceasta care m-a rugat sa o duc o bucata de drum. Mi s-a parut pierduta, inspaimantata si lipsita de aparare, mi s-a facut mila de ea, asa ca i-am permis sa urce in masina. Am observat ca era foarte slaba, imbracata saracacios si cam murdara. Mi-a spus ca nu mancase de trei zile. Mi s-a facut mila de ea, asa ca am invitat-o acasa, apoi, stii bucatile de carne pe care ti le-am preparat aseara, acelea ce nu le-ai mancat de frica sa nu te ingrasi, ei bine i le-am oferit si le-a devorat cat ai clipi. Vazand ca era murdara, am invitat-o sa faca dus si in timp ce era in baie, am observat ca hainele ei erau vechi si pline de gauri, asa ca le-am aruncat. Asa ca avand nevoie de haine, i-am dat blugy tai "Armanii", de anul trecut, aceia pe care tu nu-i mai porti fiindca sunt prea stramti. I-am dat si lenjeria intima pe care o cumparasem pentru tine la aniversarea ta, dar pe care tu nu ai purtat-o niciodata pentru ca ziceai ca sunt de prost gust. I-am dat si camasa aia sexy, care ti-o facuse cadou sora mea la Craciun, dar tu ai zis ca nu te pretezi sa porti asa ceva, i-am dat chiar si cizmele care ti le luasei tu din acel magazin extrem de scump, dar nu le purtai deloc, pe motiv ca la voi in birou una avea o pereche la fel ...
In acest moment, barbatul trase un lung respiro si continua:
- Era foarte multumita pentru tot ce-i daruisem si in timp ce o conduceam la usa, s-a intors la mine si cu lacrimi in ochi mi-a spus:
- Nu ai si alt lucru de care sotia ta nu se foloseste deloc





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu