luni, 28 iulie 2014

"Am încercat şi eu"!


Vlad Roşca




Dragi ziarişti curajoşi,

Sunt din Rm. Vâlcea şi citesc pe Internet ziarul dvs. 
Îmi place şi apreciez că vă faceţi datoria criticând guvernarea şi Puterea. 
Mă alătur şi eu eforturilor ziarului VOCEA VÂLCII de a conştientiza electoratul de pericolul care ne paşte cu aceşti conducători politici şi parlamentari mitomani, laşi şi furăcioşi, şeful lor fiind, fără tăgadă, premierul Ponta. 
Lucrez afară de peste 15 ani şi în drumurile mele dintre locaţiile de lucru (Nigeria) via Paris spre Bucureşti, în urmă cu mulţi ani, l-am întâlnit pe actualul prim-ministru în aeroport, aşteptând, ca şi mine, legătura cu Air France, în drum spre ţară. 
L-am remarcat foarte repede, făcând parte dintr-un grup de scandalagii (pe atunci era şeful Tineretului PSD) ce se răsteau la personalul de la poarta de îmbarcare. Motivul era o amânare cu vreo 30 de minute a zborului, anunţată foarte politicos ca fiind necesară în urma cererii echipajului de verificare a unor probleme tehnice la bordul aeronavei. 
După vreo 15 minute câţiva călători deranjaţi de gălăgie au început să comenteze mai şoptit... întrebându-se cine sunt oare neghiobii ăia de se răstesc la personalul aeroportului când e vorba de o defecţiune a navei găsită la sol. Cine poate fi atât de tâmpit să ceară echipajului să se grăbească în chestiuni de genul ăsta? Când au auzit că e vorba de un grup de români, au încheiat toate comentariile, cu gestul comun al unei dezaprobări îngăduitoare. Într-un final m-am apropiat de grup (care încă vocifera) şi ridicând tonul a interpelare, ca şi cum vorbeam cu un coleg din spatele meu, am comentat în aşa fel ca să fiu auzit... ce tâmpit şi-ar dori să urce într-un avion cu probleme anunţate încă de la plecare, mai ales dacă pilotul ar preciza că respectă programul de zbor dar încearcă să rezolve defecţiunea din mers?! Ca prin minune, s-a retras tot grupul PSD într-un colţ al terminalului dar încă mârâiau ca o haită de căţei ce-şi dispută superioritatea hâmâind după gard. 
În sfârşit, ne îmbarcăm şi odată cu ocuparea locurilor am observat că iar au început comentariile. Eram prea plictisit să-i mai bag în seamă şi mi se părea mai interesantă chiar şi broşura de familiarizare cu condiţiile de securitate a avionului decât remarcile "inteligente" care veneau din spatele meu. La un moment dat, când însoţitoarele de bord tocmai trecuseră peste verificarea de rutină a pasagerilor, îl văd pe domnul Ponta că se ridică de pe scaunul de la Economy şi se îndreaptă agale, făcând semne complicilor săi din grup, către locurile de la Bussiness. Se strecoară pe unul din scaunele libere şi îşi pune foarte calm centura după care, mimând nepăsarea faţă de privirile consternate ale călătorilor care l-au văzut, îşi ia revista din buzunarul scaunului din faţa sa şi începe să o răsfoiască nonşalant. 
Cam 2 minute mai târziu, una din însoţitoarele de zbor apare în zonă şi i se adresează politicos dacă nu cumva a greşit scaunul. Nici măcar nu a roşit, s-a ridicat de pe scaunul de Bussiness şi s-a îndepărtat cu zâmbetul pe buze către locul său iniţial. Pe drum, nu s-a putut abţine şi, trecând prin zona în care se aflau amicii săi, a aruncat-o nevinovat: "Am încercat şi eu"! 
Gesturi mici ce confirmă caracterul personajului de mai târziu, plagiator, cel mai mincinos prim ministru din Europa (cel puţin) şi nesimţit nonşalant atunci când este prins cu mâţa-n sac! 
Invitaţi-vă cititorii la reflecţie şi să deschidă bine ochii, la vot, ajutând România să nu intre iar pe mâna ruşilor.

Cu stimă, Vlad Roşca – Lagos/Nigeria".











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu