luni, 21 iulie 2014

Eu cred ...


Sandu Alrox








Eu cred despre prietenii mei,
ca sunt o anumită alchimie în viața mea.




Caile noastre se împletesc fără obstrucționare
și când lacrimile mele cad,
uneori, se unesc ...




Este foarte greu de a realiza o armonie perfectă,
pentru că perfecțiunea nu există,
dar, suntem martorii acestui miracol, zi cu zi,
care, uneori, ne lasa uimiti, dar fericiti ...




Nu știu dacă e pentru totdeauna,
pentru ca stiu că nimic nu este ... etern,
dar, de asemenea,
știu că îmi place profund momentul
care durează un minut sau o viață,
iar alte minuni sunt,
care așteaptă să fie descoperite de-a lungul prieteniei ...




De aceia, eu ... spun: "mulțumesc",
este singurul cuvânt pentru mine,

ce nu este niciodată banal.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu