luni, 21 iulie 2014

Informaţiile secrete ale Ioanei Petrescu


Bursa




Am remarcat cu toţii că ministrul finanţelor Ioana Petrescu i-a spus şefului statului Traian Băsescu că cifrele studiului pe care el i-l cere insistent, sunt "informaţii secrete", o replică la care toţi am căzut pe spate, vorba lui Vadim - "Asta nu e sănătoasă!"

A doua zi, pe 15 iulie, eurodeputatul Norica Nicolai a fost aleasă drept vicepreşedinte al Alianţei Liberalilor şi Democraţilor pentru Europa (ALDE: al treilea grup politic, ca mărime, din Parlamentul European), ca un fel de răsplată pentru fidelitate politică, fiind singurul dintre europarlamentarii liberali români care nu s-a supus poruncii lui Crin Antonescu să se învârtă ca la Ploieşti şi peste noapte, să se înscrie la Popularii Europeni.

Zilele trec, azi e-o zi şi se întâmpla ceva, mâine e alta şi se întâmplă altceva, adesea nu-i nici o legătură între ele şi acesta este şi cazul dintre evenimentul de la Cotroceni şi cel de la Bruxelles.

Trebuie să fii foarte bolnav să cauţi vreo legătură între ele.

Eu sunt.

Mi-am amintit că Norica Nicolai a avut o intervenţie dură, în martie, contra Ioanei Petrescu, la trei săptămâni după ce aceasta fusese înscăunată la Minister:

"Îi cer public ministrului de Finanţe să spună românilor dacă există şi dacă da, câţi sunt exact, în Trezorerie, banii de pensii şi salarii pentru acest an.

Solicitarea mea vine pe fondul îngrijorării maxime din opinia publică generate chiar de declaraţia de ieri a ministrului Ioana Petrescu, prin care recunoştea faptul că banii din acciza pe carburant ar putea fi direcţionaţi spre plata pensiilor şi salariilor."

Apoi mi-am amintit că Norica Nicolai a fost, prin 2007, preşedintele comisiei parlamentare de anchetă, în scandalul european al închisorilor CIA din România, unde se vorbea că americanii i-au schingiuit pe arabii bănuiţi de terorism.

Apoi mi-am amintit că a circulat zvonul că închisoarea de la Bucureşti s-ar fi aflat în subsolul sediului ORNISS (Oficiul Registrului Naţional al Informaţiilor Secrete de Stat).

Apoi mi-am amintit că pe directorul ORNISS îl cheamă Marius Petrescu.

Petrescu?!

Iote-te!

Apoi mi-am amintit să dau trei telefoane la trei persoane care, fiind profesionişti, evident că nu sunt de încredere şi care, toate trei, de parcă erau vorbite, mi-au confirmat că Marius Petrescu este tatăl Ioanei Petrescu, acelaşi Marius Petrescu care a beneficiat de un ajutor de stat de (îmi amintesc aproximativ) 85.365 euro, prin Hotărârea nr. 1400 din 04/12/2003 (citez din memorie) a Guvernului Adrian Năstase, ca să-şi facă o operaţie de 20 de mii (alegeţi-vă moneda!), la un spital din Belgia, pe când era premier Guy Verhofstadt, liderul ALDE care a propus-o pe Norica Nicolai drept vicepreşedinte ALDE (hai că asta cu fostul premier belgian este de boală grea, dar v-am spus că sunt bolnav şi-mi vine greu să mă abţin!).

Ei bine, dacă tata se ocupă cu informaţiile secrete de stat, atunci este normal ca fiica să nu i le dea şefului statului.

Apoi mi-am amintit că presa zicea că Marius Petrescu este ofiţer SIE.

Apoi mi-am amintit că Marius Petrescu a fost, de prin 1997 şi până în 2002, şeful Autorităţii de Control al Importurilor şi Exporturilor Materialelor Strategice şi Armamentului (ANCESIAC), ceea ce explică legătura dintre babă şi mitralieră, pentru că, din câte îmi amintesc, pe Marius Petrescu nu îl cheamă Marius Petrescu, pur şi simplu, ci profesor doctor Marius Petrescu, pentru că este profesor asociat la Universitatea "Valahia", din Târgovişte, unde a coordonat doctoratul Noricăi Nicolai, cea care a controlat subsolul ORNISS şi nu a găsit nici fir de păr de arab schingiuit.

Între timp, mi-am luat pastiluţele şi am observat câteva nepotriviri: într-un ziar care afirmă că Marius Petrescu a angajat-o pe fiică-sa la ORNISS, fata este numită Anca Petrescu şi cuvântul "Anca" are alte litere decât "Ioana"; apoi că Ioana Petrescu afirmă că părinţii ei sunt, amândoi, ingineri şi atunci nu mai înţeleg ce fel de lucrare de doctorat şi-a propus să facă Norica Nicolai, deşi subiectul părea să ţină de ceva despre securitate.

Efectul pastilelor, însă, este de scurtă durată.

Aşa că mi-am amintit să mai dau un telefon la cineva care minte cum respiră, care mi-a zis că Anca Petrescu este sora Ioanei Petrescu, descinzând din acelaşi Marius Petrescu, de la ORNISS-ul suspectat de arabi, chirurgie în Belgia şi nepotism, care sunt secrete de stat bine păzite, aşa cum este secretă şi biografia de până la douăzeci de ani a ministrului nostru de finanţe, trimis la Harvard pe o bursă de vreo 50 de mii, care se spune că ar fi fiind bani publici, cum publici sunt şi banii care trebuie înlocuiţi la buget prin reducerea CAS, dar sursele sunt secret de stat ţinut de tata.

Recunosc că nu dispun de trei surse pentru întreaga frază de mai sus, pe alocuri este câte una. 

În cazul că toate astea ar fi adevărate, nu ne mai rămâne de lămurit decât de ce Norica Nicolai s-a apucat să o atace, nitam-nisam, pe fii-sa lu' ta-su'.

Iar de nu-s adevărate, atunci aşa-i trebuie Ioanei Petrescu, dacă îşi ţine secrete datele biografice.

Dragă, dar n-ai decât s-o iei ca pe-un pamflet!


Şi aşa zici că nu te şifonezi repede. 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu