luni, 28 iulie 2014

Dar tu nu ştii asta ...


Sandu Alrox







Aș vrea să știu cine e idiotul care a spus
că nu avem nevoie de prieteni ...


Ei bine, oricine ar fi, trebuie să spun
că nu te cunoaşte și nu mă cunoaște.


Asta înseamnă că el nu știe, că nu se termina până când
această inimă va continua să bată


și fiecare privire de-a ta îmi dă viaţă,
iar tu nu vei fi niciodată fără prieteni,


mă ai pe mine și nu există nimic în lume
care poate schimba asta.


Cel mai frumos lucru este că eu
chiar te iubesc, și nu știi că ...
dar e mai bine așa, mai bine să nu știi.


Ai nevoie de un prieten, nu cineva care te iubește,
și chiar dacă mă va distruge, voi rămâne tăcut și aștept, și visez ...


Visez ceva care nu se va întâmpla,
vis de un sărut, o îmbrățișare, o mângâiere, o iubire.
Te iubesc draga mea, ești viata mea ...

dar tu nu știi asta.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu