luni, 28 iulie 2014

Sunt atât de ...


Sandu Alrox







O mie de gânduri îmi zboară prin minte,
bucuriile de ieri, sunt amestecate cu amărăciunea prezentului.


Cu toate acestea, m-am luptat atât de mult și am construit,
o prietenie sinceră, dar totuși de ce atunci mă simt trădat?


Sigur, că sunt naiv, chiar și pentru ea, ca și alte persoane,
apropiere în nevoie, pentru restul ești un ticălos!


Nu există lecții ce le-am avut în trecut,
care este prea bun, este mereu doar folosit.


Câtă tristețe, câtă deziluzie,
doar lumea se schimba, nu si persoanele.


Am pus mereu preț pe prietenie
și iată-mă din nou, prezent a-mi coase rănile inimii.


Voi lua binele ce mi-a fost dat,
până una alta, eu sunt aici, gata de a fi terminat.


O viață nu o pot schimba, iar sentimentele vieții se trăiesc până la sfârșit,

iubire am mereu de dăruit, desigur, nu sunt singurul din lume ...
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu