sâmbătă, 31 august 2013

Am libertate


Luiza-Adriana Grama 




Am libertatea de-a gândi şi-a spune
Şi libertatea de-a te-nchide-n vers,
Tu ai puterea nopţii de-a răpune
Şi de-a deschide-n ceruri drum de mers.

Am forţa de-a clădi o-mpărăţie
Şi slăbiciunea de-a iubi un zeu,
Tu ai menirea drumul drept să-mi fie
Şi de-a mă face pururi să fiu... eu.

Şi eul meu cu eul tău alină,
Cu noaptea mea dezleag-o pe a ta,
Căci sclavi suntem, deşi n-avem ca vină
Decât iubirea pentr-aceeaşi stea.

Am libertatea de-a te şti aproape
Şi privilegiul de a şti ce poţi,
Am zâmbete şi lacrimi am pe pleoape
Şi ochii tăi pe ceruri chei de bolţi.

Am libertate şi am neputinţă,
Am focul din adâncuri şi abis,
Tu ai tăria vieţii şi credinţă
În libertatea mea, cum mi-ai promis.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu