miercuri, 11 decembrie 2013

A fost sau nu, iubire ?



Petre Violeta







Apocaliptic, m-ai cutremurat


Şi visele s-au risipit în vânt,


Spre locul meu de suferinţă am plecat


În codrul des cu ura ta în gând.


Mi-au plâns şi ramuri aplecate la pământ,


Ştergând în urmă paşi nefericiţi.


Am aruncat iubirile în vânt


Şi jurămintele postumilor iubiţi.


Îmi plânge-n palmă noaptea de iubire


Pe ţărmul adormit sub semilună,


Credeam că am să mor de nemurire


Când m-ai privit şi m-ai luat de mână.


Secundele nu mai aveau vreo ţintă,


Eram doar noi întinerind sub stele


Şi ploi de şoapte se grăbeau la nuntă


La nunta ta şi a iubirii mele ...




A fost sau poate nici nu s-a-ntâmplat.


Sublim a fost, să poată fi adevărat.


Azi, toamna ne acoperă cu ploi


Să spele amintirile din noi ...















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu