marți, 24 decembrie 2013

ÎN CARE VIAŢA ?


Popa Ines Vanda




Priveşte iubite spre cerul cu stele
Tandreţea din ochi îţi surâde stângaci,
Din lacrimi de dor ţi-am făcut iar mărgele,
Mi-e dor cu iubire din nou să mă-mbraci.




De ochii te mint şi îţi spun că nu-mi pasă,
În mine trăieşti şi în versul meu frânt
Urci treptele serii şi-n zărea umbroasă
Ce-am fost, ce rămâne, doar vise în vânt.




Străine sunt toate, mi-e arderea pustie,
Secundele ucise-n refren parcă tac,
Departe de tine doar noaptea mai ştie,
Ce-oprelişti, nelinişti mă trec în alt veac.




Mi-e iarăşi imposibil şi chiar de m-am ascuns
În nefireşti deşerturi de clipe fără tine,
Mă-ntorc în nepătrunsul tău timp şi-aştept răspuns
În care viaţa cerul ne va uni-n destine?















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu