miercuri, 18 decembrie 2013

Purificare


Petre Violeta







În naosul ce m-a primit cu bolta luminată


Eu ştiu că am mai fost şi m-am rugat, odată.


Era-n ajunul clipei de răstigniri nefaste


Când lumea se-nvrăjbise în a iubirii oaste.






Pe dalele de piatră , urcând ca pe Golgotă


Un clopot fără limbă a mai oftat o notă.


În ceruri , energii malefice de moarte


M-au însoţit pe drumul Luminii către noapte.






Şi fruntea mi-am lipit de o icoană veche


Un palimpsest ascuns în peştera străveche


Unde asceţi suind spre trepte de Lumină


Şi-au încărcat Credinţa cu-al meu păcat şi vină.






Mai sunt şi-acum pe trepte oftaturile mele;


Se plimbă-atâtea vini, păcate printre ele


În drumul lor spre-altarul iertărilor divine.


Numai eu nu-ndrăznesc să mă îndrept spre tine.


Aştept să vii la mie, când va veni sorocul,






Până atunci gusta-voi şi mă va arde focul.


Când trupul îmi va fi ca neaua de curat


Sufletul meu va şti pe cine-am aşteptat.


Tu, Doamne-aicea fi-vei, deşi nu te-am chemat...
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu