duminică, 22 decembrie 2013

ÎN UMBRA CEASULUI


Sandu Alrox








În umbra ceasului

Teodora Popescu





Într-o seară târzie de vară

Îmi strig iubirea devreme pierdută,

Te caut, te strig în şoaptă ...

Cu ochii lăcrimând te modelez în gând.



Pe fundalul limpede al îmbrăţişării,

Constelaţii de gânduri mă întorc din exod,

Cu trupul răvăşit şi benevol,

Şi părul sfâşiat de vânturi.



Ca o pasăre căzută dintr-un cuib spart

Ghemuită pe-un petic de iarbă ...

Îmi strâng trupul plăpând dureros

Sfâşiind văzduhul cu-n vaet prelung.



Mă ascund în somn

Să nu-mi strivesc fiinţa

Din zborul spaimei ...

Vreau să fug de trupul dureros.



Pe creanga de aur a stelelor,

Când mă ascund în noapte ...

Aş vrea să adorm sângele pustiit

Şi să urc în luntrea de mâine.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu