duminică, 8 decembrie 2013

Chiar de-i distanță între noi



Jurca Marinela Florina






Măsor distanța dintre noi, și e atât de mare
Tu ești o lună între aștrii, iar eu pe cer, sunt soare.
Și ne privim, de la distanță, între noapte și zi ...
Și lacrimi triste-mi cad din ochii, cu mine nicicând n-ai să fi.




Îți luminez nopțile toate, aș vrea și somnul să-ți veghez
Și-n fața frumuseți tale, o clipă doar să-ngenunchez.
Tu-mi luminezi zilele toate, și pentru mine strălucești,
E modul tău, de-am da iubire, de-a arăta cât mă iubești.




E cerul mare și ne leagă, chiar de-i distanță între noi
Să strălucești cât poți de tare, chiar prin furtună și prin ploi !
- Voi lumina în noapte cerul, să vezi și tu lumina mea,
Și doar din dragoste de tine, îmbrac tot cerul cu betea.




Fă-te eclipsă, să te sărut, măcar fracțiune de minut
Și-n ochii tăi ce ard ca focul, doar o secundă să mă uit.
Să-ți port privirea-ți pe retină, îți jur că nici n-aș mai clipi
Și pînă-n ultima mea zi, ca pe-o icoană te-aș iubi.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu