marți, 10 decembrie 2013

DOAR AZI



Popa Ines Vanda





Azi te pictez din revărsări de valuri,


Poteci îți fac în suflet la tine să ajung,


Din așteptări eterne te-aduc din nou la maluri,


Mă furișez în taină, dar drumu-i tot mai lung.





În noaptea fără temeri te vreau fără opreliști


Și nimeni să nu-mi spună că nu te pot avea,


De ușa e-ncuiata eu mă strecor prin miriști,


Nisipul disperării ți-l spulber, voi putea?





Din jar de timp renaște tot clocotul iubirii,


Și tot mai multe vreascuri pe foc eu am să pun,


Am să-ntețesc în flăcări buchetul fericirii


În candele de suflet să ardem dor nebun.





Vreau să rămânem veșnic cristale-n anotimpuri,


Doar azi avem răgazul să ne cântăm iubirea,


Când încă răsăritul străpunge-n iarbă timpuri,


De mâine poate fi-vom la braț cu nemurirea.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu