marți, 24 decembrie 2013

Şi-am să mă mint ...


Aura Popa






Şi-am să mă mint c-ai fost numai un vis,


Curbat pe o-ntâmplare solitară.


Acea sămânţă-n care te-am închis,


Va creşte-n mine fără să mă doară?





Şi-am să mă mint...Ştiu, nu-mi va fi uşor,


Să urc un povârniş de-nstrăinare.


Pe vârf de noimă iar o să cobor


S-arunc pe zbor mult praf de resemnare!





Şi-am să mă mint... Îmi voi struni cuvântul


Să nu îţi mai răspundă la-ntrebare.


Vor înflori în mine toamna, vântul


Ca tu să nu resimţi a mea plecare.





Să mergi pe drumul tău...Îţi va fi bine!


Ştii ?Marea-mi nu-şi va dezlega tăcerea


Ca să arunce iar cu stropi spre tine,


Să zgândărească iarăşi mângâierea.





Şi-am să mă mint...A câta oară oare,


O să-noptez la marginea luminii?


Ieri mai credeam că sunt un bob de soare...


Nu sunt decât o axă-a slăbiciunii!



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu