marți, 14 ianuarie 2014

POT EU ?


Popa Ines Vanda






Pot eu să sting o stea din carul mare,


Iubirea să o șterg cu flori de lună,


Sărut să-mbrac în haină de ninsoare


Îmbrățișări de dor să-năbuș în lagună?




Pot eu să spun că nu mă doare dorul,


Deșertul să îl spulber prin tăceri,


Să-mi cuibăresc în lacrimă fiorul,


Suspin să tăinuiesc în amăgiri?




Pot să pictez un zâmbet în poeme,


Și pe uitare lacătul să-l pun,


Singurătății să îi pun alt nume


Și-n resemnări de taină să m-adun?




Pot alunga iubirea în pulbere de nori,


Destine să strivesc sub tălpile de lut,


Să mă îmbrac cu vise în sute de culori


Și inimii rănite să-i spun că n-o aud?




Pot eu să-ndur când nu te simt aproape,


Când împletesc cărări de-așteptare,


Știi tu vreun leac de dor ca să mă scape


Sau un miracol să te scrie cu uitare?




Pot eu de azi să-ți spun nu te doresc,


Când totul îmi vorbește despre tine,


Tristețea s-o prefac în rai ceresc


Când sufletul doar ție-ți aparține?




Pot eu să vindec dorul cu umbre de uitare


Și macii de iubire să-i ard în asfințit,


Trăiesc doar cu speranța de toate visătoare


Într-un buchet de lacrimi îți spun cât te-am iubit!















2 comentarii:

  1. Cat de binecuvantata poate fi ziua cand inca de dimineata descoperi pe pragul usii tale ca cineva s-a gandit la tine si din generozitate si pretuire ti-a lasat un dar ! Am inceput ziua cu un zambet ivit in suflet si pe chip ! Multumesc Sandu

    RăspundețiȘtergere