marți, 28 ianuarie 2014

Style


Daniela Voicu






ceeace îmi place la tine
este indiferenţa care mă pătrunde atât de adânc
ca un aer contaminat cu azot




şi pielea mea se umple de strigăte,
în fiecare strigăt creşte o aripă,
iar părul meu - o coroana de copac primăvara
înflorind a cireşi




şi zbor, învăţ să simt aerul la înăţimea
neaşteptărilor mele.




nu mă vezi chiar dacă fac un belly dance,
priveşti prin mine simplu, amintindu-mi
de nonexistenţă.




mă desprind în fiecare seara de buzele necoapte
ale unui ultim poem pe care ţi-l dedic iar
cuvintele rămân neatinse, nerostindu-mi numele




şi te aştept
orice răspuns este ca o respiraţie nouă
pentru că nu respir, refuz să respir pâna când vei răspunde.




trag aer în piept adânc
odata cu cele 360 de grade
mă plimb pe tropicul racului -
echilibristică pe un plan de seducţie




m-aş arunca să mă prinzi,
dar pretinzi că fumezi şi mâinile ocupate
ca şi buzele tale nu se mai află în acest spaţiu
şi timp.




(I love your style!)















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu