sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Sub ochii tăi


Luiza-Adriana Grama






În palme-ţi înfloresc atingeri


Şi pielea mea devine rouă


Şi-atunci te-ntreb: "Sunt printre îngeri


Sau doar zidit-o lume nouă?"






Sub ochii tăi mă sting fecioară,


Sub gura ta mă nasc femeie


Şi ca-ntr-un vis, întâia oară,


Din focul sacru sunt scânteie.






Şi ţi-aş pătrunde-atunci în sânge


Să arzi mocnit o viaţă-ntreagă

Şi prin tăceri dorul de-ai plânge

Doar ochii mei să te-nţeleagă.






Mă vei purta în veşnicie,


Te voi purta-n eternitate,


Şi doar pământul o să ştie


Că-n grija lui le las pe toate.






Şi-ai să zâmbeşti şoptindu-mi dulce:


"Pe sâni ţi-am desenat o stea


Ca să nu uiţi, când te vei duce,


C-ai apărut în calea mea."






Şi tandru te-aş privi şi sete


De noaptea ta mi-ar fi mereu


Şi-n primii zori cu albe plete


Am să te-alung, Sufletul meu.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu