joi, 28 august 2014

ILUZII

Loredana Vițelaru Nicoleta









Mă pierd în șiruri de cuvinte,


Ce-aș vrea să le rostesc în mii de șoapte,


Să le auzi ecoul, doar în a ta minte


Și să tresari, simțindu-mă aproape.






Sînt doar iluzii, tu nu ai cum ...


E alta ce o iubești și o stringi la pieptul tău,


Nu poți, tu nu vei fi al meu.


Am încercat să-ți spun și să-ți arăt iubire,


Tu n-ai crezut, nu ai trăit acea simțire.






Am fost doar unul, trup ce nu demult,


Zimbeam deodată și plîngeam tăcut,


Jurai? sau tu mimai iubirea?


Ce eu credeam în ea ... naivă e femeia ...


Ce te-a iubit nespus. Tu, suflet rătăcit ...






Eu te-am iubit, tu nu ...


M-am dăruit, tu nu ...


Doar ai primit.


Eu te am iubit



Pe tine suflet rătăcit. 























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu