marți, 19 august 2014

Îţi mulţumesc !


Aura Popa







Mi-ai dat, măicuţa mea, o-ntreagă lume.
Trudite braţe m-au mai legănat!
Azi multor bucurii le spun pe nume
Pentru că tu aşa m-ai învăţat:


Să nu mă-mpiedic în necunoscute,
Să spun frumos şi blând orice cuvânt,
Să dau bineţe pietrelor ştiute
Sau neştiute. Să m-aşez în vânt


Şi să iau drumul sării în picioare
Dacă alt drum nu este. Să îndur
Zăpezi de teamă, ploi de încercare
Dar totdeauna cerul să-l conjur


Şi pasu-mi să-l opresc în rugăciune,
Să nu privesc cu ură înapoi,
Nici înainte, să cred în minune
Şi să n-arunc în nimeni cu noroi…


Întreaga lume ce-o laşi moştenire
Promit s-o dau la rândul meu şi eu
Fiilor mei şi-o hartă-nspre iubire,

Spre bunătate şi-nspre Dumnezeu.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu