miercuri, 20 august 2014

ÎN CĂUTAREA TA


TEODORA POPESCU







Nu mă lăsa singură ia-mă cu tine
Ia şi tristeţea care mă copleşeşte
Nu mă lăsa să plâng prea mult...
Durerea ar ucide sufletul meu trist.


Mă tem de întuneric ia-mă cu tine
Nu deveni coşmar arată-mi lumina
Mi-e teamă să nu pierd dragostea ta
Ia-mă cu tine erai.... doar un vis ?


În căutarea ta prin oglindă
Nu vei vedea lumea, nu dispera
E doar, reflectarea sufletului tău negru
Ai pus dragoste mea în partea de jos a unui sertar.


Ascunde prin truc, este aceasta lovitură?
Obligând lumina în întunericul inimii
Dar totuşi, viata merge mai departe
Cu sau fără tine, mine, sau oricine.


Visele extaziază de o tresărire sau o dorinţă,
Le simt încă în venele mele cu plăcere
Te-am întâlnit undeva în inima mea,

O amintire îndepărtată încă ecouri în mintea mea.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu