sâmbătă, 9 august 2014

Cerul geros muşcă din mâinile mele


Adi Filimon






ca un câine de pază


mişc aerul într-o formă ciudată înăuntrul căreia


încerc să-mi ţin echilibrul


dacă nu m-aş mişca nu ar avea cum să afle


că sunt acolo şi că respir pe furiş aerul


care costă mai mult ca o călătorie cu troleul spre casă


în camera mea am destul aer cât să umplu


câţiva plămâni timp de câteva zile


eu ştiu un truc de pe vremea


duminicilor caloriferelor calde acum fur aer


dar aerul altora


camera mea îi invintă la o cafea


le fură aerul bun şi ca să nu bănuie că eu rezist şi ei nu


fac şi eu ca şi ei cobor pe scări simulând gestul


unui alpinist pe coardă mă ancorez serios
de funia legată de clanţă


şi cobor şovăielnic muntele de trepte


aşa de sleită sunt uneori şi aşa de complice


la nefericirea cuiva încât o vizitez la spital


şi-i aduc din porţia mea de aer dar nu din cel proaspăt


că nu mă simt aşa vinovată


e un fel de complicitate la jaf o chestie nouă urbană


e prea complicat să explic


în fine



mă simt generoasă ca un emoticon de pe feisbuk.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu