marți, 12 august 2014

NUMELE TĂU


Valy Plugar







Un fluture catifelat,


S-a aşezat pe umărul meu.


Şi roi de fluturi în stomac mi-a dat.


Când i-am şoptit numele tău!






L-am pronunţat duios, o şoaptă de vânt.


Plină de mister, în universul infinit.


Un nume, ce-l port mereu în gând,


Şi oriunde-l aud, mă face fericit!






Ţi-am scris numele-n suflet, în culori de curcubeu,


Inima s-a prinde, când de el îi spun.


Pe drumul vieţii, de atâtea ori greu,


Tu eşti drumul meu cel bun.






Un trandafir superb, ce-nţeapă doar duşmanii.


Şi mă îmbată zilnic cu a lui parfum.


Un nume ce rămâne, chiar dacă trec anii,


Şi este-n viaţa mea, tot ce am mai bun!






Îl port, ca la prima întâlnire,


Prins în inimă, cu dor.


Îmbrăcat în taine de iubire,


O viaţă, până mor.






Doi copii, pe pajiştea-nverzită


De mână, alergau râzând.


Din taina cerului privită,



Dragostea de pe pământ.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu