vineri, 8 august 2014

Nu, leprelor, mâine nu putem fi noi în locul lui Voiculescu!


Vali Petcu




Asta se repetă la nesfârșit pe postul de lături Antena3, că mâine putem fi noi în locul lui Voiculescu, iubitul lor patron, victimele unei justiții nedrepte și rele.




Iată 10 motive pentru care noi nu putem ajunge la pușcărie ca el:

Nu am devenit în anul 1982 reprezentant al unei companii cipriote. Vă dați seama cât de securist infect trebuie să fii ca să te lase Securitatea să devii reprezentantul unei companii străine în România?! Românii nu aveau voie să intre în contact cu cetățenii străini sau să dețină valută, vă dați seama de câte aprobări și câtă încredere să aibă în tine cineva să îți permită să devii așa ceva?

Nu ne-am deschis trust de presă cu banii economisiți din diurna de la firma cipriotă (sanchi).

Nu ne-am turnat rudele la securitate.

Nu am angajat jeguri mizerabile și i-am pus să facă linșaje televizate.

Nu am angajat oameni ca să facă șantaje de presă.




Nu am înființat un partid fantomă cu care am încercat să acaparăm mai multă putere și mai mulți bani.

Nu am băgat oameni în pușcărie (remember Codruț Șereș?).

Nu am făcut campanii sociale manipulatoare (Daniel Răduță, oricât ați vrea voi să credeți că nu a fost, a fost)(ok, nu e un adevăr plăcut, dar nu trebuie să uităm).

Nu am făcut privatizări dubioase.

Nu ne-am folosit trustul de presă pentru răzbunări și presiuni economice.


Așadar, 99, 99% dintre noi suntem ok în privința asta, dormim liniștiți. Voi, spălătorilor de cadavre, continuați să fiți lepre și să vă vârâți limba și mai adânc în curul Varanului!
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu