vineri, 15 august 2014

SĂ NU M-AȘTEPȚI !


DANIEL LUCA







Zăvoare trase mă trezesc şi porţi uitate-n alte timpuri se deschid uşor,


Pe-afară, trece visul ce ne-a trezit şi ne-a luat din stele aruncate la-ntâmplare !


Nu mai păşesc, nu sunt la tine-n inimă şi totuşi mă cuprinde iar un dor,....


Azi, mă întorc să te mai caut ca floarea câmpului ce strigă vara după soare!






Săruturile mele s-au risipit în ape fără nume şi plâng azi plopii rătăciţi pe drum,


Salcâmilor, un vânt le spune că va pleca cu florile lăsate-n serile înlăcrimate,


Când ploaia îşi găseşte prin suflete stinghere singurătatea, în al cărei scrum


Au plâns viorile, iar din speranţe alungate, a dat îndrăgostiţilor atâtea clipe alungate!






Din alte părţi de suflet, sosesc în gânduri păsări ce le-ai trimis atunci spre răsărit!


Le-a aşteptat o primăvară rece, însă eu te-am iubit, cu zborul lor, prin zile numărate!


La streşini de uitare, s-au aşezat şi-au căutat grăbite ochii tăi, dar... n-au găsit


Decât o inimă ce le-a îmbrăţişat tăcut sosirea şi o magnolie cu florile în vânt uitate!






Te-adăpostesc sub frunza unui tei şi dacă te-am pierdut, o bancă... mă aşteaptă!


E-atâta noapte-n tot şi doar luceferii cu felinare-n mână mai caută un drum pierdut!


Să nu m-aştepţi, căci toamna, peste mirişti părăsite, fântânile iubirii n-or să aibă apă



Şi-ar fi păcat să vii fără lumina revederii, eu voi închide sigur cartea acelui început!





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu