vineri, 15 august 2014

TE VOI CHEMA



Popa Ines Vanda







Te voi chema la ceasul magnoliei în floare


Să vii cu o caleașcă de dragoste în zbor,


Nu zăbovi prin stele sau lumi crepusculare


Că îmi voi țese aripi din borangic de dor.




Te voi chema cu susur de ape din izvoare


În crinolină albă adorm și te visez,


Nu-ți amâna venirea, eu am deschis zăvoare,


Cu praf de albăstrele pe gene-am să-ți pictez.




Te voi chema cu roua prelinsa de zorele,


Un licurici nostalgic te va purta pe-aripă


Și nenuntite vise-n orchestre siderale,


În valsuri de iubire ne vor dansa o clipă.




Te voi chema-n alinturi cu simfonii marine,


Tu ninge-mi cu petale de caiși în sărbătoare,


De gene prinde-mi fluturi, descânta-mă cu tine,



Săruta-mă cu macii-ntristati de așteptare!





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu