joi, 14 august 2014

Visul


Rodica Buzdugan







eram rădăcină
împământenită în visul
trăit de tine pentru amândoi,
nu mai respiram de frica
de a nu te trezi,
rupeam bucată cu bucată
smulsă din trăirile tale
devenite viața noastră,
în care încăpeai doar tu
cu iubirea,
eu nu mai aveam loc ...
devenisem toată un sentiment
fără idealuri,
trebuia doar să fiu frumoasă
în fiecare dimineață
din viața ta,
așa că am decis să plec...
chiar dacă rădăcinile
nu le-am putut smulge,
din bucăți voi reuși
să mă adun în mine,
pe drumul de întoarcere
scris în palmă,
așa că de data asta nu voi rătăci
drumul spre viață,
am să mă opresc în poiana asta
unde mă voi odihni
de toți anii uitați,
pe canapeaua din sufrageria
unde-mi spuneai mereu,
că eu sunt ca marea
nu am liniștea tăcerii,
de aceea ai construit digul
să nu mă pierd,
eu știu că e doar egoism
de aceea tac,
să nu mă auzi din visul
în care sper să rămâi
măcar o vreme,
până când alte rădăcini
îmi vor crește,
transformându-mă de data asta
în măslin
nu în salcie,
pentru că am nevoie de visul
în care să putem fi
doi ...
dar din care sigur
trebuie să dispari

tu...





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu