miercuri, 31 iulie 2013

Pasi


Haig Acterian




Parinte,
din muntii Tai de schimnicie
pe un hatis de saracie,
arzând smirdar, arzând tulpini de boz,
am coborît cu-o mânã de moloz
si untdelemnul zilei în cetate.
Am depanat cuminte fir de frate
leprosilor care noaptea râd si mint.

Eu m'am ivit.
Ei m'au privit,
au sarutat un diavol sI un sfânt
dând amândurura un jurãmânt
si'n noapte au ramas si râd si mint.

M'am învelit, ascuns ca un pãgân,
cu umbra neagra de molift batrân.
Ei s'au ivit.
Eu i-am privit...
Plângea cetatea plâns de hetaira...

Din vis secat
m'am adunat.
Ciorchinii vietii i-am cules din crama,
când noaptea firul zilei îl destrama,
lasând samânta'n schitul de arama.
M'am închinat
si am plecat
pe drum de ceara
cu pasi de seara...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu