joi, 27 februarie 2014

AI GRIJĂ ...


versuri

Loredana Vițelaru Nicoleta


montaj

Sandu Alrox


muzica

Petruta Kuepper





Am vrut să-ți cer, dar n-am știut ... de vrei,


să-mi dai doar o fărîmă din inima-mi ce-o ai.


Am vrut s-aud batind, odat, ... în miez de noapte


Căci am uitat iubite ... de-atîta timp cum bate.






Eu .... știu că-i porți de grijă și ochilor la fel


Căci au rămas la tine, cînd ne-am iubit sub cer.


Doar lacrimi au rămas, suspin în locul ei


Ce-mi curg pe-al meu obraz, cînd dor ... îmi e de-ai tăi.






Să n-o lași să-nceteze, tu să-i vorbești mereu,


Să-i dai a ta iubire, cum te-am iubit și eu.


Și ochilor să dai, sărutul tău blajin


Tu să le porți de grijă, să-i cer ... nu am să vin.






Căci nu-mi mai trebuiesc, în lumea mea străină


Nici suflet să iubesc, cum te-am iubit pe tine.


V-a bate-n pieptul tău, să simți dragostea mea


De cîte ori vezi cerul, cu ochi-mi în lumea ta.






Pe cer îmi e culoarea, din zîmbetul de-atunci,


În vînt îmbrățișarea, de-o vrei, tu, să îl strigi,


Sărutul, îl dau nopții, să ten-veleasca-ntr-una


Iubitul meu, ai grijă ... de ochii mei și inimă.






De nu vrei s-o mai lași, să viețuiască-n tine


Privirea-mi să-ți mai fie, călăuză-n gînd ...


S-o scoți, dar n-o strivi, căci chinul e amarnic


Și ochii mei de ai să-i uiți, te vor chema plîngînd.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu