joi, 27 februarie 2014

MI-E SUFLET RĂTĂCIT ! ...


Galea Gabriela






Mi-e sufletul deşert, bătut de vânt


Şi de un Soare arzător, necruţător ...


Mi-e gândul rătăcit pe-acest Pământ,


Mă doare tot de of şi-atâta dor !






Mă tot gândesc mereu la fata mea,


Mi-e tare greu de când nu-i lângă mine !


Ea m-aştepta în prag râzând, cândva ...


Acuma mi-a rămas doar amintire !






Am inima cuprinsă de durere,


Nici lacrimi nu mai am de-atâta plâns ...


Aş vrea să-i mai ofer o mângâiere


Şi ea să mă sărute că răspuns !






Mi-e greu să-mi ştiu fetiţa aşa departe,


Să ştiu că nu am s-o mai pot vedea.


Aş vrea să fac ceva, s-o simt aproape


Dar soarta mi-a fost crudă, mi-a fost rea !






Când vine seara şi privesc la stele


Mereu le-ntreb ce face fata mea.


Vorbesc plângând şi chiar mă rog la ele


S-o apere de rele-n lipsa mea !






Trăiesc cu gândul dar şi cu speranţa


Că al meu suflet rătăcit şi sec


Îşi v-a întâlni cât mai curând odrasla


Să-mi umple golul ce îl am în piept ! ...
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu