sâmbătă, 8 februarie 2014

Din depărtări, plângând am să-ţi zâmbesc


Jurca Marinela Florina





Am să te scriu şi-n florile de gheaţă,


Să te iubesc, să mă iubeşti.


Chiar dacă îmi dispari, în zori de dimineaţă ...


Şi doar în visul meu, aevea ... îmi zâmbeşti.






N-am să mai plâng, când soarele răsare,


Că nu îmi eşti, că visu-mi ... rătăceşte.


Ci voi privi zâmbind , mereu în zare


Că ştiu, acolo-i cine mă iubeşte.






Am să te scriu mereu, în trista-mi poezie,


Să nu mă dori, când visele-mi dispar.


Mi-eşti pansament, şi-mi eşti anestezie


Şi-un fagure de miere-ntr-un destin amar.






Eşti împlinirea ce-n inimă mi-o caut,


În asfinţit, şi-n noaptea ce-a divină.


Ţi-e vocea lină, ca muzica de flaut,


Un cânt, ce-mbracă noaptea ... în lumină.






Şi visele-mi, de-or fi cândva ruine


Şi de s-or prăvăli, ca muntele-n aval,


Rog inserarea, suflet să-mi aline


Iar noaptea am s-o rog, să-mi cânte la caval.






În asfinţit, când cerul se aprinde


Şi când dureri, din nou la viaţă se trezesc,


De poţi, chiar şi în gând, în braţe mă cuprinde


Din depărtări, plângând am să-ţi zâmbesc.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu