joi, 27 februarie 2014

Te-am regăsit

Madalina Elena Barbu






Eu nu te-am părăsit frumoasă toamnă


Am fost să-ţi caut zâmbetul pierdut


Nu ştiu de ce, chemarea ta mă îndeamnă


Să te culeg mereu, să-ţi dau viaţa tribut.






Tu iartă-mă dacă ai fost rănită


Rămâi mereu, al meu piedestal


Iubită toamnă, tu mi-ai fost menită


Prin tine să renasc, îmi eşti un sfânt altar.






Prin tine apun în fiecare vară


Şi-n fiecare an, din tine întineresc


Tu mă topeşti mereu, iar picurii de ceară


Îi simt cum se preling, pe sufletul lumesc.






Şi nici nu te-am trădat dulce stăpână


Am rătăcit puţin, pe un tărâm de vis


Chiar de-ai rămas stingheră, copilă fără mumă


Eu te-am păstrat icoană, aşa cum am promis.






Te-am regăsit, atât de minunată


M-ai mângâiat duios, c-un parfumat surâs


Am alungat blestemul, de-a fi îngândurată


Tăcutele tristeţi, au asfinţit, s-au dus ...
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu