duminică, 9 februarie 2014

Simplă tăcere


Bunget Marin





Când scriu poveste de iubire
Tu eşti în vârful de condei,
Prin trupul tău ... firav, subţire,
Se curg miresmele de tei.


Şi dacă-n rândurile mele
De-atâtea ori te regăseşti,
Am adunat şi-am pus în ele
Doar sentimentele fireşti.


Nu mi-am dorit să fii un vis
Pe care,-n noapte, să-l visez,
Sau eu, vre-un colt de paradis
Pe care-n vise să te-aşez.


Nu vreau să fiu o adiere ...
Să-ţi mângâi buzele c-un zbor,
Ci un sărut să pun pe ele
De câte ori îmi este dor.


Şi nici vre-o stea ce stă la geam
Să-ţi vadă tainele din nopţi,
Eu vreau în braţe să te am
Să sorb pe rând din nurii copţi.















2 comentarii:

  1. Şi nici vre-o stea ce stă la geam
    Să-ţi vadă tainele din nopţi,
    Eu vreau în braţe să te am
    Să sorb pe rând din nurii copţi.Minunata , !!

    RăspundețiȘtergere