marți, 25 februarie 2014

Rătăcire ...


versuri:

Loredana Vițelaru Nicoleta


muzica

Ennio Morricone


montaj

Sandu Alrox








și dacă ar fi, să fiu sărut pe o petală nemurita


ce veșnic își presar-al ei parfum în veșnicii,


și în răcori de rouă în clipă asfințită


să te adorm în patul nopții, tu ai să vii?








să nu mai fiu eternă voce tristă


ce-n zbuciumul lăuntric se ascunde după șoapte


și să îți cânt pe margine de tâmplă răsăritul


cu glasul umezit de-a mea iubire-n colț de pleoape.








să împletim în șnururi arginții dorință


cu brațe buimăcite de atâta dor nebun


să te înec în marile întinse din lacrimi de strigare


și-a dragostei licoare s-o bem, să fim doar un.








un curcubeu al nopții să fie ochii noștri


și-n mii petale așternut sub trupurile noastre


îmbăta-mă cu-a lor parfum din ține


iar eu te-oi înveli cu praf de astre.








mai lasă-mă o clipă să-ți fiu eu rătăcire


chemările din mine să-ți fie tălpi de zbor


și să oprești tu timpul în altă lume tristă


iar noi să fim petală sărutului de dor.








s-apoi să lași să curgă în șiruri de mătăsuri


priviri scânteietoare cu glasul din tăceri


să fiu din nou sărutul din flacără iubirii


în palmă ta petală a veșnicii chemări.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu