luni, 29 februarie 2016

Dacă...

Violetta Petre









Dacă mi-aş iubi absenţa, poate n-aş simţi eclipsa
Când m-acoperi pe de-a-ntregul, m-aş obişnui cu lipsa
Chipului ce stă să-şi pună mască de-oxigen pe faţă
Când bat clopote-n derivă şi păcate mă răsfaţă...



Dacă mi-aş iubi prezenţa, m-aş lipi de clipa nudă
Să mă simţi cum strig la ceruri, cerurile să m-audă
Să cobor pe scara lumii, nerăbdări să te-nvelească
Să îmi simţi căldura-n sânge, sângele să-l primenească...



Dacă m-aş iubi pe mine şi-ntunericul ce-apasă
Peste gânduri, peste vise...dar lumina nu mă lasă
Să mă-ntorc în mine, Doamne, să mă caut, să m-adune
Toţi hingherii stând la pândă...şi n-aştept nicio minune...



Dacă m-ai iubi, cu teamă, fără milă-aşa cum cerul
Îşi iubeşte înserarea, aşteptând în zori misterul
Ce se-ascunde în clepsidre...m-aş ascunde-n noaptea ta
Şi-aş rămâne-aşa o viaţă... nu ţi-aş cere nicio stea...



Poate, doar să-mi dai din mine, câte-o porţie de sare
Să văd lacrima cum cântă, pe sub gene-a disperare...
Să nu uit că violetul şi-a pierdut culoarea vie

Într-o lacrimă albastră pe-un inel de cununie...
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu